09.01.
1.ЯДС
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/1
2.Українська мова
Письмова вправа «Мої канікули». Перевірка орфограм зручним способом.
Учням пропонується записати думки з приводу зимових канікул, відповівши на 3 питання:
- Що сподобалося на канікулах?
- Що не сподобалося на канікулах?
- Що здивувало на канікулах?
Запис слів під диктування: пошук орфограм слабкої позиції в слові. Самоперевірка за зразком.
- Запишіть слова у два стовпчики: у перший стовпчик записуйте слова, у яких немає орфограм, а в другий записуйте ті слова, де трапляється орфограма слабкої позиції звука. Орфограми позначайте рискою.
- Порівняйте свою роботу зі зразком. Чи усі орфограми ви знайшли?
- Як можна перевірити орфограми? (кал_ндар, січ_нь, анг_л – за орфографічним словником; з_ма – формою слова зими )
Слова для диктування : календар, зима, кутя, янгол, січень, ялинка, зірка, ангел, канікули, дзвіночок, місяць.
Робота з лексичним значенням слова: синоніми.
- Серед записаних слів знайдіть та підкресліть ті, що називають фантастичне, незнане, незвідане явище. (Янгол, ангел.)
- Що ви знаєте про янголів? А про ангелів?
- Як називаються слова, які звучать по-різному, а мають однакове значення? (Синонім.)
Робота з лексичним значенням: багатозначні слова, переносне значення слова.
- Чому дітей часто називають янголами?
- Слово янгол – однозначне чи багатозначне? Які значення ви виявили?
- Яке з цих значень пряме, а яке переносне?
Робота з підручником ст. 5 впр. 1, 2.
Домашнє завдання у підручнику ст. 6 впр.4, вивчити правило на ст. 6.
3.Математика
Домашнє завдання
Виконати №5 (2 і 3 задачу), 6, 7, 8.
Коментарі
Дописати коментар