10.01.23
1.ЯДС
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/2
Домашнє завдання п.с.6, з.с.4 (допрацювати)
2. Українська мова
Передбачення змісту твору Лесі Вознюк
«Різдвяні ангели» за назвою
-
Як
ви думаєте, про що може розповідатися у творі з назвою «Різдвяні
ангели» ?
Виразне читання/слухання вірша Лесі Вознюк «Різдвяні ангели».
Обговорення первинного сприйняття
Різдвяні ангели
Ангели різдвяні
в вишині небесній
цокали у цоки
срібно і чудесно.
Крильця золотисті,
щирі оченята…
Ангели співали
про Різдво малятам.
Цокали у цоки
від хати до хати.
Вибігали діти
ангелів вітати.
А вони – ген-ген де,
по сніжку порипали.
Срібні цоки діткам
зорями розсипали.
Леся Вознюк
-
Порівняйте
зміст прочитаного вірша із своїми припущеннями. Чи правдивими виявилися ваші
припущення? Що справдилося?
-
А
що для вас у цьому тексті виявилося новим і до читання тексту було невідомим?
-
Як
ви думаєте, що таке цоки? (Ймовірно якийсь музичний інструмент, ударом
по якому можна отримати короткий звук.)
-
Що
означають слова «цокали у цоки срібно і
чудесно»? У якому значенні, прямому чи переносному, вжито тут слово
«срібно»?(У переносному значенні, тобто
давати радість, створювати
відчуття чогось приємного, світлого.)
-
Який ще благородний метал, я кого
виготовляються дорогі прикраси , згаданий у вірші? (Золото, йдеться про «крильця золотисті» в ангелів.) Які емоції, як
правило, викликає золото? Чому люди
люблять золоті речі?
-
Які емоції, як правило, викликає сніг у дітей?
-
Що хотіла поетеса, коли саме споріднені слова до
слів «срібло», «золото», а також слово «сніг» згадала в тексті? (Викликати приємні емоції у читача.)
-
Знайдіть в тексті слова зі
зменшувально-пестливим значенням та підкресліть їх (крильця, оченята, малята, сніжок). Чому їх так багато в тексті?
-
Як
вдалося поетесі невідоме – світ ангелів – зробити привабливим для читача? (Вірш створює чудовий настрій, бо викликає
приємні спогади про щось красиве й лагідне, що було в житті.)
Виразне читання/слухання твору Івана
Малковича «Молитва до ангела». Обговорення первинного сприйняття.
Хрестоматія 3-4 кл., Іван Малкович, «Молитва
до ангела», с.149
-
Чому
свій твір автор називає молитвою? Що вказує на те, що це молитва? (Слова-звертання, прохання.)
-
Чи
звертались ви коли-небудь з молитвою до ангела-охоронця?
-
Яким
тоном потрібно читати молитви?
Робота з підручником ст.6 впр. 3 завдання 2
Спиши та підкресли те, що ти вставив у пропущених місцях.
Домашнє завдання у підручнику прочитати казку ст.7-8, впр. 6 виконай усно, впр.8 письмово лише 1 завдання.
Коментарі
Дописати коментар