13.01

 1.ЯДС

Перейди за посиланням та виконай завдання з 2 по 11.

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/6

2.Математика

Обчисли приклади







Домашнє завдання

Розв'яжи задачу 3 та приклади, що подані нижче.

3.Українська мова

 Робота з порушеною послідовністю 

- Прочитайте частини тексту та спробуйте встановити їхню правильну послідовність, щоб вдалося прочитати казку 

Казочка про хлопчика та янгола


Хлопчик стрів мале Зайчатко:

— Йди до мене, в мене — хатка, в ній привітно, в ній не пусто — є морквина, є капуста, коржик на меду!

Й каже хлопчик той маленький:

— Там нема моєї неньки, отже, не піду! Із кринички він напився, чемно Зайчику вклонився й мимо Зайчикової хати пішов стежечку шукати, а її нема, й падає пітьма.


— Не життя там — посиденьки. Мені ж хочеться до неньки, до бабусі і до татка... — так промовив він.

Й знову чує дзвін.


Бджілка бджілці казку каже, бджілка губи медом маже... Чує татко, чує ненька, чує дівчинка маленька про ліси і про гаї та про хлопчика малого, та про Янгола святого, про зірничку у росі... Й ви послухайте усі!


Хлопчик дзвону уклонився, тричі він перехрестився та з-за листя, з-за гілляччя раптом Янгола побачив. При берізці, при ліщині усміхався він хлопчині:

— Коли хрестишся до неба, йти тобі зі мною треба, твій знайдеться дім. — взяв за руку і повів через хащі, через рів...

їм цвіли зірниці-квіти, нахилялись пружні віти до травиці, до землі...


Переліз глибокий рів і Лисичку там зустрів:

— Заблудився-заблукався, може, Вовка ти злякався... В мене є сосна висока, в мене є нора глибока, в ній і проживеш. Чом же ти не йдеш?


Далечінь обох манила, й церква солодко дзвонила за переліском в селі. І забув той хлопчик втому, бо без зайвих слів Янгол вів його додому, до матусі вів.


Лісом йшов малий хлопчина, й прикра трапилась причина: заблудився він. Стежка вилась, та урвалась... Вже не ліс, а чорний праліс на стонадцять гін... Десь далеко дзвін...

Читання/слухання казки Андрія М’ястківського «Казочка про хлопчика та янгола». Обговорення первинного сприйняття.

- Перевірте, чи правильно ви виконали завдання  за текстом нижче

Казочка про хлопчика та янгола

Бджілка бджілці казку каже, бджілка губи медом маже... Чує татко, чує ненька, чує дівчинка маленька про ліси і про гаї та про хлопчика малого, та про Янгола святого, про зірничку у росі... Й ви послухайте усі!

Лісом йшов малий хлопчина, й прикра трапилась причина: заблудився він. Стежка вилась, та урвалась... Вже не ліс, а чорний праліс на стонадцять гін... Десь далеко дзвін...

Хлопчик стрів мале Зайчатко:

—  Йди до мене, в мене — хатка, в ній привітно, в ній не пусто — є морквина, є капуста, коржик на меду!

Й каже хлопчик той маленький:

—  Там нема моєї неньки, отже, не піду!

Із кринички він напився, чемно Зайчику вклонився й мимо Зайчикової хати пішов стежечку шукати, а її нема, й падає пітьма.

Переліз глибокий рів і Лисичку там зустрів:

   Заблудився-заблукався, може, Вовка ти злякався... В мене є сосна висока, в мене є нора глибока, в ній і проживеш. Чом же ти не йдеш?

  Не життя там — посиденьки. Мені ж хочеться до неньки, до бабусі і до татка... — так промовив він.

Й знову чує дзвін.

Хлопчик дзвону уклонився, тричі він перехрестився та з-за листя, з-за гілляччя раптом Янгола побачив. При берізці, при ліщині усміхався він хлопчині:

—  Коли хрестишся до неба, йти тобі зі мною треба, твій знайдеться дім. — взяв за руку і повів через хащі, через рів...

їм цвіли зірниці-квіти, нахилялись пружні віти до травиці, до землі...

Далечінь обох манила, й церква солодко дзвонила за переліском в селі. І забув той хлопчик втому, бо без зайвих слів Янгол вів його додому, до матусі вів.

 

 

Андрій М’ястківський

- Яка пригода сталася з хлопчиком?

- Хто його запрошував до себе?

- Чому хлопчик не залишився у Зайчика і Лисички? Як це його характеризує?

- Хто допоміг хлопчикові повернутися додому?

Робота з лексичним значенням слова. Значення префіксів.

- Як ви зрозуміли таке речення: «Вже не ліс, а чорний праліс на стонадцять гін..»

ПР А ́ЛІС– незайманий, предковічний, густий ліс.

СТОН А ́ДЦЯТЬ– неозначена велика кількість.

ГІН– українська старовинна народна міра довжини від 60 до 120 сажнів.

- Запишіть слова під диктування. Серед записаних слів знайдіть та підкресліть слова з префіксом пра-. Поясніть його значення.

Прадід, правда, праска, праісторія, правий, пранкер.

- Яку частину слова визначаємо найпершою? (Закінчення, основа, корінь, префікс та суфікс .).

Домашнє завдання

Прочитай або прослухай за допомогою Qr-коду казку "Заяче сало" у підручнику на с.13, дай  усно відповіді у вправі 17.Письмово виконай вправу 22 на с.16. Для зручності речення можеш виписати із казки "Заяче сало".

5. ЯДС

Перейди за посиланням та виконай завдання з 2 по 13.

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/7


Перевір себе, якщо ти все виконав - у тебе має бути записана в зошиті с.6 #1, а підручник прочитаний з 11 по 12 сторінку.







 






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

25.05

03.04

25.01.