13.01
1.ЯДС
Перейди за посиланням та виконай завдання з 2 по 11.
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/6
2.Математика
Обчисли приклади
Домашнє завдання
Розв'яжи задачу 3 та приклади, що подані нижче.
3.Українська мова
Робота з порушеною послідовністю
- Прочитайте частини тексту та спробуйте встановити їхню правильну послідовність, щоб вдалося прочитати казку
Казочка про хлопчика та янгола
Хлопчик стрів мале Зайчатко: — Йди до мене, в мене — хатка, в ній привітно, в ній не пусто — є морквина, є капуста, коржик на меду! Й каже хлопчик той маленький: — Там нема моєї неньки, отже, не піду! Із кринички він напився, чемно Зайчику вклонився й мимо Зайчикової хати пішов стежечку шукати, а її нема, й падає пітьма. | |
— Не життя там — посиденьки. Мені ж хочеться до неньки, до бабусі і до татка... — так промовив він. Й знову чує дзвін. | |
Бджілка бджілці казку каже, бджілка губи медом маже... Чує татко, чує ненька, чує дівчинка маленька про ліси і про гаї та про хлопчика малого, та про Янгола святого, про зірничку у росі... Й ви послухайте усі! | |
Хлопчик дзвону уклонився, тричі він перехрестився та з-за листя, з-за гілляччя раптом Янгола побачив. При берізці, при ліщині усміхався він хлопчині: — Коли хрестишся до неба, йти тобі зі мною треба, твій знайдеться дім. — взяв за руку і повів через хащі, через рів... їм цвіли зірниці-квіти, нахилялись пружні віти до травиці, до землі... | |
Переліз глибокий рів і Лисичку там зустрів: — Заблудився-заблукався, може, Вовка ти злякався... В мене є сосна висока, в мене є нора глибока, в ній і проживеш. Чом же ти не йдеш? | |
Далечінь обох манила, й церква солодко дзвонила за переліском в селі. І забув той хлопчик втому, бо без зайвих слів Янгол вів його додому, до матусі вів. | |
Лісом йшов малий хлопчина, й прикра трапилась причина: заблудився він. Стежка вилась, та урвалась... Вже не ліс, а чорний праліс на стонадцять гін... Десь далеко дзвін... |
Читання/слухання казки Андрія М’ястківського «Казочка про хлопчика та янгола». Обговорення первинного сприйняття.
- Перевірте, чи правильно ви виконали завдання за текстом нижче
Казочка про хлопчика та янгола
Бджілка бджілці
казку каже, бджілка губи медом маже... Чує татко, чує ненька, чує дівчинка
маленька про ліси і про гаї та про хлопчика малого, та про Янгола святого, про
зірничку у росі... Й ви послухайте усі!
Лісом йшов малий
хлопчина, й прикра трапилась причина: заблудився він. Стежка вилась, та
урвалась... Вже не ліс, а чорний праліс на стонадцять гін... Десь далеко
дзвін...
Хлопчик стрів мале
Зайчатко:
— Йди до мене, в мене — хатка, в ній привітно,
в ній не пусто — є морквина, є капуста, коржик на меду!
Й каже хлопчик той
маленький:
— Там нема моєї неньки, отже, не піду!
Із кринички він
напився, чемно Зайчику вклонився й мимо Зайчикової хати пішов стежечку шукати,
а її нема, й падає пітьма.
Переліз глибокий
рів і Лисичку там зустрів:
— Заблудився-заблукався, може, Вовка ти
злякався... В мене є сосна висока, в мене є нора глибока, в ній і проживеш. Чом
же ти не йдеш?
— Не життя
там — посиденьки. Мені ж хочеться до неньки, до бабусі і до татка... — так
промовив він.
Й знову чує дзвін.
Хлопчик дзвону
уклонився, тричі він перехрестився та з-за листя, з-за гілляччя раптом Янгола
побачив. При берізці, при ліщині усміхався він хлопчині:
— Коли хрестишся до неба, йти тобі зі мною
треба, твій знайдеться дім. — взяв за руку і повів через хащі, через рів...
їм цвіли
зірниці-квіти, нахилялись пружні віти до травиці, до землі...
Далечінь обох
манила, й церква солодко дзвонила за переліском в селі. І забув той хлопчик
втому, бо без зайвих слів Янгол вів його додому, до матусі вів.
Андрій М’ястківський
- Яка пригода сталася з хлопчиком?
- Хто його запрошував до себе?
- Чому хлопчик не залишився у Зайчика і Лисички? Як це його характеризує?
- Хто допоміг хлопчикові повернутися додому?
Робота з лексичним значенням слова. Значення префіксів.
- Як ви зрозуміли таке речення: «Вже не ліс, а чорний праліс на стонадцять гін..»
ПР А ́ЛІС– незайманий, предковічний, густий ліс.
СТОН А ́ДЦЯТЬ– неозначена велика кількість.
ГІН– українська старовинна народна міра довжини від 60 до 120 сажнів.
- Запишіть слова під диктування. Серед записаних слів знайдіть та підкресліть слова з префіксом пра-. Поясніть його значення.
Прадід, правда, праска, праісторія, правий, пранкер.
- Яку частину слова визначаємо найпершою? (Закінчення, основа, корінь, префікс та суфікс .).
Домашнє завдання
Прочитай або прослухай за допомогою Qr-коду казку "Заяче сало" у підручнику на с.13, дай усно відповіді у вправі 17.Письмово виконай вправу 22 на с.16. Для зручності речення можеш виписати із казки "Заяче сало".
5. ЯДС
Перейди за посиланням та виконай завдання з 2 по 13.
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/7
Перевір себе, якщо ти все виконав - у тебе має бути записана в зошиті с.6 #1, а підручник прочитаний з 11 по 12 сторінку.
Коментарі
Дописати коментар