17.01.

 1.ЯДС


Перейди за посиланням та виконай завдання усі задання.

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/8

Домашнє  завдання: заповнити зошит на с.8, проглянути відео за посиланням (12 пункт 3 завдання), виконай інтерактивні вправи нижче

Вправа “Добре — погано”

 

Розпізнайте, на яких світлинах дія вітру для людини й природи є позитивною, а на яких — негативною. Прокоментуйте побачене.

Перевірте, чи уважними ви були під час уроку.

2.Українська мова

Перегляд трейлера до мультфільму «Робінзон Крузо: Дуже заселений острів» (2016).

https://www.youtube.com/watch?v=7wyd9vwOowY

- Яким мультиплікатори показують Робінзона Крузо спочатку?

- Яким він став потім?

- Чому в назві йдеться про дуже заселений острів, хоча Робінзон опинився на безлюдному острові?

- Чи є слова безлюдний та заселений антонімами?

Робота з титрами до трейлера мультфільму «Робінзон Крузо: Дуже заселений острів» (2016).

- Подивіться трейлер ще раз, уважно читаючи всі титри, щоб потім відповісти на питання до них.

1) Якими трьома частинами з невеликими перервами подано перше речення в титрах? (На безлюдному острові/ навіть великий мандрівник/не може впоратися сам.)

2) Для чого потрібні ці перерви між частинами речення? Що бачить в цей час глядач? (Труднощі, з якими стикається Робінзон, та ту допомогу, яку надають йому тварини.)

3) Чому назва мультфільму з’являється не в перших титрах, а пізніше ? (Щоб зацікавити глядача подіями і він краще підготувався до запам’ятовування назви .)

4) Яка ще додаткова інформація подана в титрах? (Коли мультфільм з’явиться на екранах (з 11 лютого ) та у якому форматі (3D ).

Запис тексту під диктування. Взаємоперевірка.

Зарубковий кал е ндар Робінзона

Робінзон Крузо вигадав власний спосіб підрахунку часу. Він робив ножем виїмки на стовбурі пальми. Такі виїмки наз и вають зарубками. Кожного дня Робінзон робив зарубку. Кожний сьомий день вінробив удвоє довшу зарубку. Це означало н е ділю. Перше число кожного місяця він позначав ще довшою заруб и ною.

Прочитай текст у підручнику на с.16-17
У вправі 24 усно дай відповіді.
У вправі 26 (Завдання 1) виконай письмово.

Домашнє завдання

На листку А4 скласти кластер про іменник за прикладом у підручнику у вправі 27. Будь уважним - до кожної характеристики потрібно дібрати приклад слова, наприклад, істота - люди, неістота - стіл і т.д.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

25.05

03.04

25.01.