30.01

 1.ЯДС

Перейди за посиланням та виконай усі завдання.

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/21

Домашнє завдання: підготуйся до діагностичної.

2.Математика

Підручник с. 42-44 опрацювати, уважно ознайомся із довідничком.

Домашнє завдання с.45 №4, 5, 6.

3.Українська мова

Чи є в слові щось невидиме?

Робота в групах: тлумачення лексичного значенням слова

Що робить слово видимим? Завдяки чого ми бачимо слова і можемо їх прочитати ? (Слова записуються буквами. Букви роблять слова видимими.)

- Розгляньте хмару слів. Випишіть слова у два стовпчики: у перший запишіть ті слова, значення яких ви можете пояснити одне одному, а в другий запишіть ті слова, значення яких ніхто з вас не зміг пояснити.

Передбачення змісту тексту на ключовими словами. Уявлення про відмінності між художнім твором та науково-популярним текстом

- Про що може йтися у тексті, у якому вживаються слова з хмари?

- Цей текст, на вашу думку, є науково-популярним чи художнім?

- Слова, подані у хмарі, на вашу думку власно українські чи запозичені з інших мов?

- Чи знаєте ви, що є словник іншомовних слів?

- Що має бути в художньому тексті? (Сюжет, персонажі.) А в науково-популярному? (Опис спостережень чи експериментів та отриманих результатів.)

 

Виразне читання/слухання першої частини тексту ЮліСмаль «Хімія і їжа» (с. 179 Хрестоматія). Робота з лексичним значенням слова. Синоніми

- Це художній чи науково-популярний текст? Доведіть свою думку.

- Чому, на вашу думку, авторка починає текст із запитання?

- Чи погоджуєтеся ви з тим, що всі ви – хіміки – експериментатори?

- Кого авторка вважає першим  справжнім хіміком?

- Який синонім у тексті використаний до слова куховарство? (Кулінáрія.)

- Для чого авторці знадобилися словаатом, молекула та кристал у тексті про куховарство? Прочитайте тлумачення цих слів на с. 179. Що для вас краще допомогло з’ясувати значення цих слів – малюнки чи даний опис?

- Як ви розумієте слова «хімічне перетворення»?

Робота в парі: виокремлення з прочитаного певної інформації

- Знайдіть на с. 179 та випишіть назви страв та продуктів харчування. Записуйте у формі називного відмінка. (Яйце, м'ясо, картопля, суп, молоко, узвар, хліб.) 

Робота в підручнику

С. 34 впр. 57, 58.

Домашнє завдання

У підручнику с.32-33 читати впр. 54 (усно),   впр. 57 вивчити, впр.59 письмово два завдання.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

25.05

18.10.22

24.05