31.01
1. ЯДС
Діагностична робота
2.Українська мова
Виразне читання/слуханнядругої частиниоповідання Юлі Смаль «Хімія і їжа» (с. 180-181). Обговорення первинного сприйняття тексту.
- Як науковці допомагають покращувати кулінáрію? (Дослідили, як правильно консервувати овочі, як використовувати рослинний цукор, як робити бульйонні кубики, молочні суміші для немовлят тощо )
- Як ви розумієте слова «хімічна реакція», «хімічний процес»?
- Для чого авторка використовує в тексті слова денатурація, колоїдний ? Прочитайте значення цих слів у тлумачному словнику на с. 180-181.
- Як ви думаєте, для чого авторка написала цей текст?
Робота в групі: рольова гра «Репортер/репортерка».
Робота з підручником
с. 36 впр.62
Домашнє завдання
с.35-36 читати, впр. 61 усно, впр. 64 письмово.
Коментарі
Дописати коментар