31.01

 1. ЯДС

Діагностична робота

2.Українська мова

Виразне читання/слуханнядругої частиниоповідання Юлі Смаль «Хімія і їжа» (с. 180-181). Обговорення первинного сприйняття тексту.

- Як науковці допомагають покращувати кулінáрію? (Дослідили, як правильно консервувати овочі, як використовувати рослинний цукор, як робити бульйонні кубики, молочні суміші для немовлят тощо )

- Як ви розумієте слова «хімічна реакція», «хімічний процес»?

- Для чого авторка використовує в тексті слова денатурація, колоїдний ? Прочитайте значення цих слів у тлумачному словнику на с. 180-181.

- Як ви думаєте, для чого авторка написала цей текст?

Робота в групі: рольова гра «Репортер/репортерка».

Робота з підручником

с. 36 впр.62

Домашнє завдання

с.35-36 читати, впр. 61 усно, впр. 64 письмово.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

25.05

18.10.22

24.05