01.02

 1.ЯДС

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/1

2.Математика

Домашнє завдання

с.46 #7,8,9. С. 47 #1

4.Українська мова

Робота в парі: визначення звукового складу слова.

- Запишіть слова:

Хімія, бульйон, м"ясо, яйце, їжа, кулінарія, олія, варіння.

- Поміркуйте, у яких з цих слів звуків менше, ніж букв. Підкресліть ці слова.

- Який звук трапився в усіх записаних словах, крім слова варіння?

- Як звук [й] позначений в цих словах?

Перегляд мультфільму «Як українці борщ винайшли». Правдива та неправдива інформація. Роль вигуків у мультфільмі.

https://www.youtube.com/watch?v=EDjJ5BTR0oY

- Коли і де відбуваються події, описані у мультфільмі? (ІХ ст. у Київській Русі)

- Що придумав князь, щоб об’єднати всі князівства Київської Русі?

- Яка пригода трапилася з чоловіком, який віз буряки?

- Як ви думаєте, чи можна вважати цю історію правдивою? Як пересвідчитися, що історія правдива?

-Хто веде оповідь?

- Яка роль вигуків окремих персонажів? (Вигуки передають емоції персонажів .)

- Які емоції у персонажів, коли вони говорять: «Од вашого перцю очі вилазять!»; «А вашою цибулею тхне на весь Київ»?

- Які звуки «говорять» про те, що між персонажами виникає суперечка? (Сміх .)

- Що, на вашу думку, означає фраза слиною давитися ?

Робота з підручником с. 37 впр. 63 усно

Домашнє завдання с. 37 впр. 63 зробити кластер на листку А4

Додаткове (за бажанням) домашнє завдання: знайдіть в енциклопедії або інтернеті історію винайдення якогось продукту харчування або страви. Підготуйтеся до представлення у класі.

5.Мистецтво

pdf
Фонограма мінус “Колискова ведмедиці”   
(музика Євгена Крилатова)

Зима — холодна пора року, але іноді навіть узимку може стати тепло. Запропонуйте дітям пригадати ситуації, коли надворі було холодно, а вони відчували тепло. Чи може стати тепло від усмішок друзів? Від приємних слів? Гарної компанії?  Вигадайте тепле привітання та привітайтеся з однокласниками та однокласницями. 

Знайомимося з художником 

Віталій Кириченко — український художник, педагог, письменник і багатодітний тато з Києва. Він малює у жанрі наївного мистецтва. Основою більшості літературних творів В. Кириченка є реальні історії з його дитинства. Свої твори Віталій ілюструє сам. Його малюнки самобутні, жартівливі, дуже схожі на дитячі. А першими читачами-слухачами завжди стають його діти. У літературу він прийшов після того, як почав працювати ілюстратором у видавництві, яке спеціалізувалося на періодиці для педагогів. Першим твором дитячого письменника стала історія про пригоди хлопчика Миколки, який поїхав до Карпат напередодні Дня святого Миколая. Текст у видавництві оцінили, але надрукувати не змогли. А через деякий час Віталію Кириченку запропонували взяти участь у літературному конкурсі. Щоправда, розповідь довелося дещо змінити, адаптувавши під різдвяну історію. Авторові це вдалося: він завоював головну нагороду конкурсу. 

Ведмедик і паросток 

Роздивіться з дітьми незвичайну зимову картину Віталія Кириченка. 

 Чим ця картина незвичайна? 

 Хто на ній зображений? 

 Де спить ведмедик? А що вгорі? Як гадаєте, чому ведмедик влаштував собі хатинку не під містом, а під селом? 

 Що сниться ведмедику? А паростку? Чи затишно їм обом у барлозі? 

 А тепер уявіть весну. 

 Яка ця картина? Тепла? Добра? Спокійна? Колискова? Придумайте якомога більше прикметників. 

 Чому ведмедик вирішив зігріти паросток? 

 Як ведмедик ставиться до паростка? Як це показав художник? 

 Ведмедик і паросток друзі? Чому ви так вважаєте? 

 Про що картина? 

 Пензлик думає, що картина про уважне, бережне ставлення до друзів і довкілля, про доброту, тепло душі… Чи погоджуєтеся ви з ним? 

 У картині тихо чи звучить музика? 

 Яка музика може звучати в картині? Чому саме така? 

Колискова для ведмедика 

Два виконання — одна пісня

Фонограми мінус “Колискової ведмедику” (музика Євгена Крилатова) надано у традиційному та джазовому виконанні. 

 Виконайте колискову під обидві фонограми. 

 Як гадаєте, яку з них грають точно по нотах, які написав композитор, а яку обробили інші музиканти? 

 Під яку фонограму було співати легше, а під яку — цікавіше? Чому? 

 Виберіть для себе фонограму, потренуйтеся та заспівайте на шкільному або родинному святі.

Зимові дива 

Узимку ми можемо побачити багато різних дивовиж. Пригадайте їх. Розкажіть про них однокласникам, використавши фотографії (див. презентацію “Зимові дива”). Проведіть із дітьми хвилинку милування. Звичайно, краще це зробити на вулиці, але це не завжди можливо, тому переглядаємо світлини у презентації.  Яка світлина сподобалася найбільше? Чим?  Доберіть якомога більше слів, щоб описати цю світлину так, аби всі звернули на неї увагу.

Малювання зимового пейзажу.
Демонстрація власних творчих робіт.

6. ЯДС

Виконай виріб за інструкцією у трудівничку на с. 57 або 58. Фото надішли у групу.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

25.05

03.04

25.01.