03.02

 1.ЯДС 

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/3

2.Математика

с. 51 №2, с.52 №4, №5, с.53 №6.

Домашнє завдання с. 52 № 3 (1 завдання), с.53 №7, с.54 №1

3.Українська мова

Дискусія з використанням графічного організатора «Чи завжди хімічні процеси корисні і безпечні?»

Робота в групах: написання «Хімічної історії» за картиною. Перевірка орфограм. 

- Назвіть якомога більше слів-назв предметів, які по смислу можна поєднати зі словом хімічний (хімічна, хімічне). Чи є серед цих слова історія або казка ? Чому?

- Розгляньте картину Вікторії Кірдій, обговоріть у групі, що відбувається на картині.

- Поміркуйте, чи може на картині відбуватися щось невидиме?

- Поміркуйте, як картина може бути пов’язана із хімією, хімічними процесами.

- Дайте зображеним на картині персонажам імена.

- Напишіть «Хімічну історію» так, щоб була зав’язка, яка би передувала тому, що зображено на картині, потім придумайте кульмінацію і розв’язку. Придумайте назву.

- У разі сумніву щодо написання якогось слова звертайтесь до орфографічного словника.

Робота з підручником

с.39 впр. 69 (обидва завдання)

Домашнє завдання

с.39-40 читати, впр.71 усно, впр.72 ( 1 завдання)

5. ЯДС

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/4




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

25.05

03.04

25.01.