03.02
1.ЯДС
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/3
2.Математика
с. 51 №2, с.52 №4, №5, с.53 №6.
Домашнє завдання с. 52 № 3 (1 завдання), с.53 №7, с.54 №1
3.Українська мова
Дискусія з використанням графічного організатора «Чи завжди хімічні процеси корисні і безпечні?»
Робота в групах: написання «Хімічної історії» за картиною. Перевірка орфограм.
- Назвіть якомога більше слів-назв предметів, які по смислу можна поєднати зі словом хімічний (хімічна, хімічне). Чи є серед цих слова історія або казка ? Чому?
- Розгляньте картину Вікторії Кірдій, обговоріть у групі, що відбувається на картині.
- Поміркуйте, чи може на картині відбуватися щось невидиме?
- Поміркуйте, як картина може бути пов’язана із хімією, хімічними процесами.
- Дайте зображеним на картині персонажам імена.
- Напишіть «Хімічну історію» так, щоб була зав’язка, яка би передувала тому, що зображено на картині, потім придумайте кульмінацію і розв’язку. Придумайте назву.
- У разі сумніву щодо написання якогось слова звертайтесь до орфографічного словника.
Робота з підручником
с.39 впр. 69 (обидва завдання)
Домашнє завдання
с.39-40 читати, впр.71 усно, впр.72 ( 1 завдання)
5. ЯДС
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/4
Коментарі
Дописати коментар