17.02

 1. ЯДС

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/18

2.Математика

с. 78-80 №8, 9, 10, 11.

Домашнє завдання 

с.80 №1, с.82 №4, №7

3. Українська мова
Виразне читання/слухання частини тексту Мар’яни і Тараса Прохаськів «Самостійне життя», с. 159-161(продовження).

Робота в групах: читання та з’ясування змісту приказок.

- Прочитайте українські приказки про їжу. Як ви думаєте. Коли так кажуть?

1. Не для Гриця паляниця.

2. Яка пшениця, така й паляниця.

3. Завжди є їдець на готовий хлібець.

4. Не вчи вченого їсти хліба печеного.

5. Одна варила, друга – солила, а третя казала, що то вона зготувала.

6. Хрін за редьку не солодший.

7. Щоб рибку з’їсти, треба у воду залізти.

Обговорення ролі приказок у мовленні.

- Чи усі ці приказки стосуються саме теми їжі, якщо розтлумачити їхній зміст?

- Коли доцільно вживати приказки?

- Чому люди використовують приказки?

Вибіркове читання. Добір синонімів. Доцільність уживання слів-синонімів.

- Знайдіть у тексті й зачитайте, що розповідає Повз про свій страх.

- Доберіть синоніми до слова шурхотіти(Шелестіти, шарудіти, шуміти та ін..)

- Чи змінився б суттєво зміст тексту, якби автори замість слова шурхотить використали б, наприклад, слово шумить? 

5. ЯДС

Домашнє завдання

Зошит с. 22, підручник с.42-43. Провести спостереження за птахами.

 



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

25.05

18.10.22

24.05