17.02
1. ЯДС
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/18
2.Математика
с. 78-80 №8, 9, 10, 11.
Домашнє завдання
с.80 №1, с.82 №4, №7
3. Українська моваРобота в групах: читання та з’ясування змісту приказок.
- Прочитайте українські приказки про їжу. Як ви думаєте. Коли так кажуть?
1. Не для Гриця паляниця.
2. Яка пшениця, така й паляниця.
3. Завжди є їдець на готовий хлібець.
4. Не вчи вченого їсти хліба печеного.
5. Одна варила, друга – солила, а третя казала, що то вона зготувала.
6. Хрін за редьку не солодший.
7. Щоб рибку з’їсти, треба у воду залізти.
Обговорення ролі приказок у мовленні.
- Чи усі ці приказки стосуються саме теми їжі, якщо розтлумачити їхній зміст?
- Коли доцільно вживати приказки?
- Чому люди використовують приказки?
Вибіркове читання. Добір синонімів. Доцільність уживання слів-синонімів.
- Знайдіть у тексті й зачитайте, що розповідає Повз про свій страх.
- Доберіть синоніми до слова шурхотіти. (Шелестіти, шарудіти, шуміти та ін..)
- Чи змінився б суттєво зміст тексту, якби автори замість слова шурхотить використали б, наприклад, слово шумить?
5. ЯДС
Домашнє завдання
Зошит с. 22, підручник с.42-43. Провести спостереження за птахами.
Коментарі
Дописати коментар